dc.contributor.author | Naper, Linn Renée | |
dc.contributor.author | Myhr, Arnhild Ramberg | |
dc.contributor.author | Løe, Ida Camilla | |
dc.contributor.author | Fagerholt, Randi Ann | |
dc.date.accessioned | 2023-12-10T22:08:52Z | |
dc.date.available | 2023-12-10T22:08:52Z | |
dc.date.created | 2020-11-09T09:53:49Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-7732-299-5 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3106754 | |
dc.description.abstract | Spørsmål til Barnehage-Norge 2019 er resultatene fra en årlig
undersøkelse fra Utdanningsdirektoratet til
barnehagesektoren. Temaene i årets undersøkelse er:
Bemanningsnormen og pedagognormen, kompetanse og
samarbeid om barnehage- og skolemiljø,
kompetansetilbudene Inkluderende barnehage- og skolemiljø,
beredskap og forebygging av alvorlige hendelser, språk,
overgang barnehage-skole, sosiale medier, kartlegging av
foreldrestøtte og til sist barnehagestyrer.
ISBN: 978-82-7732-299-5 | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Trøndelag Forskning og Utvikling AS (TFOU) | en_US |
dc.relation.ispartofseries | TFoU-rapport;2020:1 | |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no | * |
dc.subject | Barnehage | en_US |
dc.title | Spørsmål til Barnehage-Norge 2019. TFoU-rapport 2020:1 | en_US |
dc.title.alternative | Spørsmål til Barnehage-Norge 2019. TFoU-rapport 2020:1 | en_US |
dc.type | Research report | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.source.pagenumber | 99 | en_US |
dc.identifier.cristin | 1846025 | |
cristin.ispublished | true | |
cristin.fulltext | original | |