Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorNaper, Linn Renée
dc.contributor.authorMyhr, Arnhild Ramberg
dc.contributor.authorLøe, Ida Camilla
dc.contributor.authorFagerholt, Randi Ann
dc.date.accessioned2023-12-10T22:08:52Z
dc.date.available2023-12-10T22:08:52Z
dc.date.created2020-11-09T09:53:49Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.isbn978-82-7732-299-5
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3106754
dc.description.abstractSpørsmål til Barnehage-Norge 2019 er resultatene fra en årlig undersøkelse fra Utdanningsdirektoratet til barnehagesektoren. Temaene i årets undersøkelse er: Bemanningsnormen og pedagognormen, kompetanse og samarbeid om barnehage- og skolemiljø, kompetansetilbudene Inkluderende barnehage- og skolemiljø, beredskap og forebygging av alvorlige hendelser, språk, overgang barnehage-skole, sosiale medier, kartlegging av foreldrestøtte og til sist barnehagestyrer. ISBN: 978-82-7732-299-5en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherTrøndelag Forskning og Utvikling AS (TFOU)en_US
dc.relation.ispartofseriesTFoU-rapport;2020:1
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.no*
dc.subjectBarnehageen_US
dc.titleSpørsmål til Barnehage-Norge 2019. TFoU-rapport 2020:1en_US
dc.title.alternativeSpørsmål til Barnehage-Norge 2019. TFoU-rapport 2020:1en_US
dc.typeResearch reporten_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.source.pagenumber99en_US
dc.identifier.cristin1846025
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internasjonal