• norsk
    • English
  • English 
    • norsk
    • English
  • Login
View Item 
  •   Home
  • SINTEF
  • Publikasjoner fra CRIStin
  • Publikasjoner fra CRIStin - SINTEF AS
  • View Item
  •   Home
  • SINTEF
  • Publikasjoner fra CRIStin
  • Publikasjoner fra CRIStin - SINTEF AS
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mass Media in an age of Mass Participation

Lüders, Marika
Lecture
Thumbnail
View/Open
SINTEF+S6825.pdf (6.478Mb)
URI
http://hdl.handle.net/11250/2430204
Date
2008
Metadata
Show full item record
Collections
  • Publikasjoner fra CRIStin - SINTEF AS [4362]
  • SINTEF Digital [1679]
Original version
Nordiske Mediedager  
Abstract
Foredraget gir en kritisk diskusjon av den økende tendensen til å inkludere brukerskapte elementer og til å involvere publikum som innholdsprodusenter. Det argumenteres for at selv om deltakerkulturen er verdifull, bør ikke massemedieaktørene se seg blinde på brukerinvolvering. Massekommunikasjonen har aldri vært avhengig av symmetriske kommunikasjonsformer for å fungere, snarere tvert i mot. Forskjellene mellom massekommunikasjon og mer personlige kommunikasjonsformer diskuteres ut fra interaksjon, deltakelse og sosial integrasjon.
 
Mass Media in an age of Mass Participation
 

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit
 

 

Browse

ArchiveCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournalsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournals

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit