Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBuvik, Karin
dc.contributor.authorCold, Birgit
dc.contributor.authorHøyland, Karin
dc.contributor.authorUlleberg, Hans Petter
dc.date.accessioned2015-11-22T14:07:51Z
dc.date.accessioned2016-01-07T15:09:57Z
dc.date.available2015-11-22T14:07:51Z
dc.date.available2016-01-07T15:09:57Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.isbn978-82-536-1373-4
dc.identifier.issn1894-1583
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2372924
dc.description.abstractSkoleanlegget har stor betydning for elevenes og lærernes hverdag. De fysiske rammene kan virke stimulerende eller hemmende for undervisning, læring og sosialt liv på skolen. En internevaluering av skoleanlegget kan brukes ved planlegging av nye og rehabilitering av eksisterende anlegg. Kanskje kan skolen gjøre bedre bruk av sine lokaler og uterom? SINTEF Byggforsk tilbyr med denne rapporten et evalueringsverktøy for skoler som ønsker å kartlegge brukernes erfaringer med skoleanlegget. Rapporten inneholder forslag til evalueringsmetoder og skjemaer som kan brukes under selve evalueringsprosessen.
dc.language.isonob
dc.publisherSINTEF akademisk forlag
dc.relation.ispartofseriesSINTEF Fag;14
dc.subjectArkitektur
dc.subjectSkoler
dc.subjectFunksjonalitet
dc.subjectEstetiske kvaliteter
dc.subjectEstetikk
dc.subjectUndervisningsbygg
dc.titleInternevaluering av skoleanlegg. Fokus på funksjonelle og estetiske sider
dc.typeResearch report
dc.date.updated2015-11-22T14:07:51Z
dc.description.versionpublishedVersion
dc.rights.holder© 2014 SINTEF akademisk forlag
dc.subject.nsiVDP::Technology: 500::Building technology: 530::Architecture and building technology: 531
dc.identifier.cristin1108320


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel