Miljøterapeuter i skolen. En prosessevaluering av første år med prosjektet "miljøterapeuter i skolen".
dc.contributor.author | Mordal, Siri | |
dc.date.accessioned | 2018-02-28T09:17:19Z | |
dc.date.available | 2018-02-28T09:17:19Z | |
dc.date.created | 2018-02-27T11:06:27Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-14-06628-9 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2487556 | |
dc.language.iso | mis | nb_NO |
dc.publisher | SINTEF | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | SINTEF Rapport;2017:00816 | |
dc.title | Miljøterapeuter i skolen. En prosessevaluering av første år med prosjektet "miljøterapeuter i skolen". | nb_NO |
dc.type | Research report | nb_NO |
dc.description.version | publishedVersion | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 25 | nb_NO |
dc.identifier.cristin | 1569001 | |
cristin.unitcode | 7401,60,25,0 | |
cristin.unitname | Helse | |
cristin.ispublished | true | |
cristin.fulltext | original |