Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorDahl, Thomas
dc.contributor.authorBuland, Trond Hallgeir
dc.contributor.authorMolden, Thomas Hugaas
dc.date.accessioned2018-01-04T20:04:07Z
dc.date.available2018-01-04T20:04:07Z
dc.date.created2017-01-30T09:32:48Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2475836
dc.description.abstractLeksehjelpen i norsk skole har vokst i omfang de siste årene, fra å omfatte bare litt i overkant av 10 prosent av skolene for 6 år siden til nå å være et tilbud ved over halvparten av norske skoler, grunnskole som videregående opplæring. Leksehjelpen er i hovedsak organisert av den enkelte skole med lærere som leksehjelpere, den er rettet generelt mot alle elever og er ikke fagspesifikk. Den finnes på alle trinn i norsk skole, i hovedsak som et tilbud rettet mot flere trinn eller hele skolen. Mange leksehjelptilbud er knyttet til skole-fritidsordning. Frivillige organisasjoner er også involvert i mange opplegg, både på og utenfor skolen.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.publisherSINTEFnb_NO
dc.relation.ispartofseriesSINTEF Rapport;STF50 A07044
dc.titleKartlegging av utbredelse av leksehjelp i norsk skolenb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO
dc.source.pagenumber18nb_NO
dc.identifier.cristin1440629
dc.relation.projectStiftelsen SINTEF: 500134nb_NO
cristin.unitcode7401,60,0,0
cristin.unitnameSINTEF Teknologi og samfunn
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel