dc.contributor.author | Dahl, Thomas | |
dc.contributor.author | Buland, Trond Hallgeir | |
dc.contributor.author | Molden, Thomas Hugaas | |
dc.date.accessioned | 2018-01-04T20:04:07Z | |
dc.date.available | 2018-01-04T20:04:07Z | |
dc.date.created | 2017-01-30T09:32:48Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2475836 | |
dc.description.abstract | Leksehjelpen i norsk skole har vokst i omfang de siste årene, fra å omfatte bare litt i overkant av 10 prosent av skolene for 6 år siden til nå å være et tilbud ved over halvparten av norske skoler, grunnskole som videregående opplæring. Leksehjelpen er i hovedsak organisert av den enkelte skole med lærere som leksehjelpere, den er rettet generelt mot alle elever og er ikke fagspesifikk. Den finnes på alle trinn i norsk skole, i hovedsak som et tilbud rettet mot flere trinn eller hele skolen. Mange leksehjelptilbud er knyttet til skole-fritidsordning. Frivillige organisasjoner er også involvert i mange opplegg, både på og utenfor skolen. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.publisher | SINTEF | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | SINTEF Rapport;STF50 A07044 | |
dc.title | Kartlegging av utbredelse av leksehjelp i norsk skole | nb_NO |
dc.type | Research report | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 18 | nb_NO |
dc.identifier.cristin | 1440629 | |
dc.relation.project | Stiftelsen SINTEF: 500134 | nb_NO |
cristin.unitcode | 7401,60,0,0 | |
cristin.unitname | SINTEF Teknologi og samfunn | |
cristin.ispublished | true | |
cristin.fulltext | original | |