Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorGranøien, Idar Ludvig Nilsen
dc.contributor.authorRandeberg, Rolf Tore
dc.date.accessioned2016-09-23T12:15:41Z
dc.date.accessioned2016-09-26T09:30:26Z
dc.date.available2016-09-23T12:15:41Z
dc.date.available2016-09-26T09:30:26Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationSINTEF Rapport A18828, 13 p., SINTEF, 2011nb_NO
dc.identifier.isbn9788214049732
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2410408
dc.description-nb_NO
dc.description.abstractDenne rapport viser støymessige konsekvenser ved innføring av nytt regelverk for avviklingen av trafikken ved Oslo Lufthavn Gardermoen fra 7. april 2011. Beregningene som utføres for tre fremtidige scenarier, kombinerer effekten av nytt trafikkmønster og ny forskrift om støyforebygging ved lufthavnen. Resultatene presenteres både som støysoner på kart, tabeller med antall berørte bygninger og personer, samt forventet antall personer som er plaget av støyen. Oppdragsgiver: Oslo Lufthavn ASnb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell-IngenBearbeidelse 3.0 Norge*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/no/*
dc.titleOslo lufthavn Gardermoen. Forventet støymessig effekt av nytt regelverk for trafikkavvikling gjeldende fra 7. april 2011.nb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO
dc.date.updated2016-09-23T12:15:41Z
dc.identifier.cristin1268143
dc.relation.projectStiftelsen SINTEF: 90E103.75nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell-IngenBearbeidelse 3.0 Norge
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell-IngenBearbeidelse 3.0 Norge