Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorFlatberg, Truls
dc.contributor.authorFodstad, Marte
dc.contributor.authorKaut, Michal
dc.contributor.authorLium, Arnt-Gunnar
dc.contributor.authorWerner, Adrian
dc.date.accessioned2018-03-09T09:54:50Z
dc.date.available2018-03-09T09:54:50Z
dc.date.created2018-02-16T12:19:05Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.isbn978-82-14-06603-6
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2489696
dc.language.isoengnb_NO
dc.publisherSINTEF Technology and Societynb_NO
dc.relation.ispartofseriesSINTEF Rapport;2017:00898
dc.rightsNavngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.no*
dc.titleInfraPlan A tool for socio-economically optimal railway infrastructure investments under uncertaintynb_NO
dc.typeResearch reportnb_NO
dc.description.versionpublishedVersionnb_NO
dc.rights.holderSINTEF Teknologi og samfunnnb_NO
dc.source.pagenumber16nb_NO
dc.identifier.cristin1565922
cristin.unitcode7401,60,20,0
cristin.unitcode7548,50,0,0
cristin.unitnameAnvendt økonomi
cristin.unitnameEnergisystemer
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse-Ikkekommersiell 4.0 Internasjonal