Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorLüders, Marika
dc.date.accessioned2017-02-09T14:51:51Z
dc.date.available2017-02-09T14:51:51Z
dc.date.created2015-09-24T21:52:39Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.citationNordiske Mediedagernb_NO
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2430204
dc.description.abstractForedraget gir en kritisk diskusjon av den økende tendensen til å inkludere brukerskapte elementer og til å involvere publikum som innholdsprodusenter. Det argumenteres for at selv om deltakerkulturen er verdifull, bør ikke massemedieaktørene se seg blinde på brukerinvolvering. Massekommunikasjonen har aldri vært avhengig av symmetriske kommunikasjonsformer for å fungere, snarere tvert i mot. Forskjellene mellom massekommunikasjon og mer personlige kommunikasjonsformer diskuteres ut fra interaksjon, deltakelse og sosial integrasjon.
dc.description.abstractMass Media in an age of Mass Participation
dc.language.isoengnb_NO
dc.titleMass Media in an age of Mass Participationnb_NO
dc.typeLecturenb_NO
dc.identifier.cristin1274254
cristin.unitcode7401,90,12,0
cristin.unitnameNettbaserte systemer og tjenester
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextpostprint


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel