• norsk
    • English
  • norsk 
    • norsk
    • English
  • Logg inn
Blar i Publikasjoner fra CRIStin på forfatter 
  •   Hjem
  • SINTEF
  • Publikasjoner fra CRIStin
  • Blar i Publikasjoner fra CRIStin på forfatter
  •   Hjem
  • SINTEF
  • Publikasjoner fra CRIStin
  • Blar i Publikasjoner fra CRIStin på forfatter
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Blar i Publikasjoner fra CRIStin på forfatter "Dahl, Erlend"

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z
  • Æ
  • Ø
  • Å

Sorter på:

Rekkefølge:

Resultater:

Viser treff 1-6 av 6

  • Tittel
  • Utgivelsesdato
  • Registreringsdato
  • Forfatter
  • stigende
  • synkende
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • Evaluering av automatisk fartstilpasning (ISA) i Statens vegvesen 

      Nordtømme, Marianne Elvsaas; Moen, Terje; Dahl, Erlend; Hjelkrem, Odd André; Arnesen, Petter (SINTEF rapport;A27040, Research report, 2016)
    • Geofencing for smart urban mobility. Summarizing the main findings of work package 2: Pilot Design and work package 3: Piloting 

      Arnesen, Petter; Seter, Hanne; Foss, Trond; Dahl, Erlend; Lillestøl, Per Johan; Jenssen, Gunnar (SINTEF rapport;2020:00100, Research report, 2020)
      Norwegian cities are heavlly affected by car traffic, which brings major challenges related to efficiency, safety and the environment. In GeoSUM cooperative ITS and geofencing will be used to develop new tools to meet these ...
    • Investigating the Technological and Political Challenges of V2V Communication in Light of an Experimental Scenario Set Up 

      Arnesen, Petter; Dahl, Erlend; Hjelkrem, Odd Andre; Seter, Hanne (Peer reviewed; Journal article, 2021)
      The suggested benefits of automated vehicles are plentiful, but many of the benefits depend on connectivity with other vehicles and infrastructure to be useful to the society at large. This paper identifies two main research ...
    • Kjøretøybasert beregning av fart, energi og utslipp 

      Hjelkrem, Odd Andre; Arnesen, Petter; Rennemo, Ola Martin; Dahl, Erlend; Thorenfeldt, Unn Karin; Kroksæter, Anders; Kristensen, Terje; Malmin, Olav Kåre (SINTEF Rapport;2017:00031, Research report, 2017)
    • Kunstig intelligens for høyfjellsoverganger. Sammenhengen mellom værforhold og kjørefart 

      Skjermo, Jo; Södersten, Carl-Johan; Arnesen, Petter; Dahl, Erlend; Seter, Hanne (SINTEF Rapport;2020:00429, Research report, 2020)
      Rapporten gir oversikt over utvalgte fjelloverganger i Norge, med hensyn på sammenheng mellom målt kjørefart og værforhold som medfører stengning av veien. Dette for å støtte opp om og forbedre driftsentreprenørers ...
    • Prøveprosjekt som metode. Konsekvenser for bylogistikk i Olav Tryggvasons gate, Trondheim. Gjennomgang av prøveprosjektet. Utvikling og bruk av videoanalyse og geofence for bedre datagrunnlag. 

      Bjørgen, Astrid; Karlsson, Hampus; Dahl, Erlend; Arnesen, Petter; Bjørge, Nina Møllerstuen; Hansen, Lillian; Ryghaug, Marianne (SINTEF rapport;2021:00493, Research report, 2021)
      Prøveprosjekt er brukt som metode i transformasjon av Olav Tryggvasons gate, fra å være en gjennomfartsåre til en miljøgate, for å samle erfaringer om ulike tiltak som skal øke kvaliteten i gaten, økte attraktiviteten for ...

      Kontakt oss | Gi tilbakemelding

      Personvernerklæring
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Levert av  Unit
       

       

      Bla i

      Hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifterDette delarkivetUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

      Min side

      Logg inn

      Kontakt oss | Gi tilbakemelding

      Personvernerklæring
      DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

      Levert av  Unit